Klantenservice 2020-05-12T08:05:08+00:00

Direct contact

Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij je helpen?

Probleem met je fiets?

Regel het direct zelf!

Liever mailen?

Mail naar klantenservice@fietsleaseholland.nl

Openingstijden

Wij zijn via mail, chat en telefoon bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 9:00 uur tot 21:00 uur, op vrijdag van 9:00 uur tot 17:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 16:00. 

Servicepunten in heel Nederland!

Ons dealernetwerk door heel Nederland voorziet je van de beste service als het gaat om reparaties, testritten en advies! Check jouw dichtsbijzijnde dealer op onze dealerpagina.

Levering

We streven altijd naar een levering binnen drie weken. Mocht het aangevraagde model niet meer leverbaar zijn of de levertijd langer zijn dan drie weken, nemen we even contact op.

We leveren helaas niet in het buitenland. Uiteraard kunt u de fiets wel zelf meenemen naar het buitenland, bijvoorbeeld op vakantie!

Betalen

De maandlasten worden elke maand automatisch geïncasseerd middels een automatisch incasso. Je tekent hiervoor een SEPA machtiging direct bij het afsluiten van het contract.

Nee, we melden deze overeenkomst niet aan bij het BKR. Dit omdat het hier niet om een financieel product gaat, maar om een abonnement. Een huidige BKR registratie heeft dus ook geen invloed op het krijgen van een leasecontract.

Contract

In principe niet, maar als er sprake is van overmacht kun je altijd contact met ons opnemen. We zoeken dan samen naar een oplossing.

Wij doen uiteraard enorm ons best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter toch zo zijn dat je niet tevreden bent met onze dienstverlening. Je kunt dan altijd contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of chat. In alle gevallen nemen we je klacht erg serieus en zullen we er alles aan doen je zo snel mogelijk tevreden te stellen!

Dan lever je de fiets weer in en kun je een nieuwe uitzoeken! Eventueel kunnen we tegen die tijd ook een afspraak maken over een overname van de fiets.