Onderhoud

//Onderhoud
Onderhoud 2020-04-08T07:37:17+00:00

Gedurende de looptijd is al het onderhoud inbegrepen. Elk jaar ontvangt de fiets een standaard onderhoudsbeurt, waarvan je tijdig op de hoogte wordt gesteld. Zo proberen we de meeste problemen te voorkomen. Mocht het toch voorkomen dat er tussentijds onderhoud benodigd is, kun je gewoon de fiets wegbrengen naar de dichtstbijzijnde dealer!

Wij gaan er natuurlijk wel van uit dat de fiets redelijk wordt gebruikt. Mochten we twijfels hebben over juist gebruik van de fiets omdat bijvoorbeeld de onderhoudskosten hoog oplopen, dan nemen we altijd even contact op.

Reparatie

In principe wel. De enige voorwaarde die wij stellen is dat het een gecertificeerd dealer is van het fietsenmerk wat je rijdt.

Neem als je schade of een defect hebt eerst even contact op met onze klantenservice. Zij registreren de reparatie en geven goedkeuring voor de gewenste dealer.

Kosten

Onderdelen worden binnen het abonnement vergoed. Het gaat dan wel om slijtage van onderdelen, niet om bijvoorbeeld fietsaccessoires. 

Nee, wij regelen de betaling rechtstreeks met de uitvoerende partij.

Pechhulp

Je kunt 24/7 het noodnummer bereiken van onze pechhulpservice. Zij komen door heel Europa direct naar je toe en kijken of ze de fiets kunnen repareren. Mocht dat niet direct lukken brengen ze je terug naar het beginpunt van je rit, of naar je bestemming. 

Onze pechhulp geldt in heel Europa! Dus ook als je op vakantie bent.